Ana Sayfa >  Kurumsal Kokulandırma > 

Kurumsal Kokulandırma

PAZARLAMANIN YENİ TRENDİ KURUMSAL KOKU
• Satış ve pazarlamada YENİ, SIRADIŞI, PRATİK ve DÜŞÜK MALİYETLİ bir yöntem…
• Kokulu bir alan yaratmak günümüzün bir keşfi değildir; birçok eski kültürde koku ortak kullanım mekanlarında kullanılmıştır…
• Yeni olan ise kokuyu kurumsal alanlarda değişik projeler için kullanmaktır…
• Burun ve koku yolu ile alınan bilgilerin anında tüketicinin karar mekanizmasını etkilediği bilimsel araştırmalar ile kanıtlanmıştır…

Kurucusu Harald H.Vogt olan “Kokulu Pazarlama Derneği”nin bu alanda yaptığı uygulamalı araştırmalar göstermiştir ki kurumsal kokulandırılmış alanlar;
• Satışlarınızı %6
• Müşterilerinizin alışveriş yapma isteğini %15
• Müşterilerinizin mekanda bulunma sürelerini %16 artırmaktadır…
Çalışmalar, fark edilebilir bir seviyede yayılmış hoş kokuların tüketici isteklerini doğruladığını, işyeri üretkenliğini artırdığını, ayrıca da sağlık ve tıbbi durumlara yardımcı olduğunu göstermektedir…
• ABD’de 1989`da gerçekleştirilen bir denemede müşterilerin, esanslandırılan bir mücevher mağazasını gezmek için daha fazla zaman harcadıkları görülmüştür. (1)
• Yine ABD`de bir süpermarkette, unlu mamuller reyonunun satışları ortama yeni pişmiş ekmek kokusu verildikten sonra üçe katlamıştır. (2)
• Bir iş yerinde molalar sırasında ortama lavanta kokusu verilmesinin iş performansında düşüşü önlediği belirlenmiştir. (3)
• Japonya`da, kokuların ve esanslı yağların Alzheimer hastalığının tedavisi üzerindeki etkileri araştırılmaktadır. (4)
• Araştırmalar, ayrıca, belirli bir kokuya sürekli maruz kalmanın kilo vermeye yardımcı olduğunu göstermiştir. (5) 

1. Knasko, 1989, cited in The Journal of Marketing, USA 
2. Hirsch, 1995, International Journal of Aromatherapy 
3. Sakamoto, et al, 2006, cited at http://chemse.oxfordjournals.org 
4. Miyazawa, 2006, Inhibition of Acetylcholinesterase Activity by Tea Tree Oil & Constituent Terpenoids 
5. Sweet, 1997, Scents and Nonsense: Does Aromatherapy Stink

KURUMSAL KOKUNUN KULLANIM ALANLARI
• Otomotiv show roomları
• Mağazalar
• Oteller ve rezidanslar
• Restoranlar
• Sinemalar
• Alışveriş merkezleri
• Bankalar
• Spor salonları ve sağlık merkezleri
• Bar ve gece kulüpleri
• Gıda ve marketler
• Ulaşım firmaları ve havalimanları
• Doktor klinikleri ve hastaneler
• Fuar alanları
• Ofisler
• Emlak sektörü
• Casino ve oyun alanları
• Etkinlikler

MİKRO DİFÜZYON TEKNOLOJİSİ
Evlerde kullanılan koku makine veya aparatları içerisinde alkol bulunan kokuların kısıtlı sürede havada kalmasını sağlar ( En fazla 8-10 dakika)
Mikro difüzyon yöntemiyle kokulandırma makinesinden çıkan havadan hafif koku partikülleri 15- 20 saat civarında havada asılı olarak kalmaktadır.
Bu yöntem sayesinde esansların hiçbirinde uçuculuğu sağlamak amacıyla alkol kullanılmaz.

Uygulamalı Anlatım
Cam Filmi ve Seramik Kaplama Uygulamalarımızı
İncelemek İçin Tıklayınız.

Kurumsal Kokulandırma
Ana Sayfa >  Kurumsal Kokulandırma > 

Kurumsal Kokulandırma

PAZARLAMANIN YENİ TRENDİ KURUMSAL KOKU
• Satış ve pazarlamada YENİ, SIRADIŞI, PRATİK ve DÜŞÜK MALİYETLİ bir yöntem…
• Kokulu bir alan yaratmak günümüzün bir keşfi değildir; birçok eski kültürde koku ortak kullanım mekanlarında kullanılmıştır…
• Yeni olan ise kokuyu kurumsal alanlarda değişik projeler için kullanmaktır…
• Burun ve koku yolu ile alınan bilgilerin anında tüketicinin karar mekanizmasını etkilediği bilimsel araştırmalar ile kanıtlanmıştır…

Kurucusu Harald H.Vogt olan “Kokulu Pazarlama Derneği”nin bu alanda yaptığı uygulamalı araştırmalar göstermiştir ki kurumsal kokulandırılmış alanlar;
• Satışlarınızı %6
• Müşterilerinizin alışveriş yapma isteğini %15
• Müşterilerinizin mekanda bulunma sürelerini %16 artırmaktadır…
Çalışmalar, fark edilebilir bir seviyede yayılmış hoş kokuların tüketici isteklerini doğruladığını, işyeri üretkenliğini artırdığını, ayrıca da sağlık ve tıbbi durumlara yardımcı olduğunu göstermektedir…
• ABD’de 1989`da gerçekleştirilen bir denemede müşterilerin, esanslandırılan bir mücevher mağazasını gezmek için daha fazla zaman harcadıkları görülmüştür. (1)
• Yine ABD`de bir süpermarkette, unlu mamuller reyonunun satışları ortama yeni pişmiş ekmek kokusu verildikten sonra üçe katlamıştır. (2)
• Bir iş yerinde molalar sırasında ortama lavanta kokusu verilmesinin iş performansında düşüşü önlediği belirlenmiştir. (3)
• Japonya`da, kokuların ve esanslı yağların Alzheimer hastalığının tedavisi üzerindeki etkileri araştırılmaktadır. (4)
• Araştırmalar, ayrıca, belirli bir kokuya sürekli maruz kalmanın kilo vermeye yardımcı olduğunu göstermiştir. (5) 

1. Knasko, 1989, cited in The Journal of Marketing, USA 
2. Hirsch, 1995, International Journal of Aromatherapy 
3. Sakamoto, et al, 2006, cited at http://chemse.oxfordjournals.org 
4. Miyazawa, 2006, Inhibition of Acetylcholinesterase Activity by Tea Tree Oil & Constituent Terpenoids 
5. Sweet, 1997, Scents and Nonsense: Does Aromatherapy Stink

KURUMSAL KOKUNUN KULLANIM ALANLARI
• Otomotiv show roomları
• Mağazalar
• Oteller ve rezidanslar
• Restoranlar
• Sinemalar
• Alışveriş merkezleri
• Bankalar
• Spor salonları ve sağlık merkezleri
• Bar ve gece kulüpleri
• Gıda ve marketler
• Ulaşım firmaları ve havalimanları
• Doktor klinikleri ve hastaneler
• Fuar alanları
• Ofisler
• Emlak sektörü
• Casino ve oyun alanları
• Etkinlikler

MİKRO DİFÜZYON TEKNOLOJİSİ
Evlerde kullanılan koku makine veya aparatları içerisinde alkol bulunan kokuların kısıtlı sürede havada kalmasını sağlar ( En fazla 8-10 dakika)
Mikro difüzyon yöntemiyle kokulandırma makinesinden çıkan havadan hafif koku partikülleri 15- 20 saat civarında havada asılı olarak kalmaktadır.
Bu yöntem sayesinde esansların hiçbirinde uçuculuğu sağlamak amacıyla alkol kullanılmaz.

Uygulamalı Anlatım
Cam Filmi ve Seramik Kaplama Uygulamalarımızı
İncelemek İçin Tıklayınız.

Kurumsal Kokulandırma
Ana Sayfa >  Kurumsal Kokulandırma > 

Kurumsal Kokulandırma

PAZARLAMANIN YENİ TRENDİ KURUMSAL KOKU
• Satış ve pazarlamada YENİ, SIRADIŞI, PRATİK ve DÜŞÜK MALİYETLİ bir yöntem…
• Kokulu bir alan yaratmak günümüzün bir keşfi değildir; birçok eski kültürde koku ortak kullanım mekanlarında kullanılmıştır…
• Yeni olan ise kokuyu kurumsal alanlarda değişik projeler için kullanmaktır…
• Burun ve koku yolu ile alınan bilgilerin anında tüketicinin karar mekanizmasını etkilediği bilimsel araştırmalar ile kanıtlanmıştır…

Kurucusu Harald H.Vogt olan “Kokulu Pazarlama Derneği”nin bu alanda yaptığı uygulamalı araştırmalar göstermiştir ki kurumsal kokulandırılmış alanlar;
• Satışlarınızı %6
• Müşterilerinizin alışveriş yapma isteğini %15
• Müşterilerinizin mekanda bulunma sürelerini %16 artırmaktadır…
Çalışmalar, fark edilebilir bir seviyede yayılmış hoş kokuların tüketici isteklerini doğruladığını, işyeri üretkenliğini artırdığını, ayrıca da sağlık ve tıbbi durumlara yardımcı olduğunu göstermektedir…
• ABD’de 1989`da gerçekleştirilen bir denemede müşterilerin, esanslandırılan bir mücevher mağazasını gezmek için daha fazla zaman harcadıkları görülmüştür. (1)
• Yine ABD`de bir süpermarkette, unlu mamuller reyonunun satışları ortama yeni pişmiş ekmek kokusu verildikten sonra üçe katlamıştır. (2)
• Bir iş yerinde molalar sırasında ortama lavanta kokusu verilmesinin iş performansında düşüşü önlediği belirlenmiştir. (3)
• Japonya`da, kokuların ve esanslı yağların Alzheimer hastalığının tedavisi üzerindeki etkileri araştırılmaktadır. (4)
• Araştırmalar, ayrıca, belirli bir kokuya sürekli maruz kalmanın kilo vermeye yardımcı olduğunu göstermiştir. (5) 

1. Knasko, 1989, cited in The Journal of Marketing, USA 
2. Hirsch, 1995, International Journal of Aromatherapy 
3. Sakamoto, et al, 2006, cited at http://chemse.oxfordjournals.org 
4. Miyazawa, 2006, Inhibition of Acetylcholinesterase Activity by Tea Tree Oil & Constituent Terpenoids 
5. Sweet, 1997, Scents and Nonsense: Does Aromatherapy Stink

KURUMSAL KOKUNUN KULLANIM ALANLARI
• Otomotiv show roomları
• Mağazalar
• Oteller ve rezidanslar
• Restoranlar
• Sinemalar
• Alışveriş merkezleri
• Bankalar
• Spor salonları ve sağlık merkezleri
• Bar ve gece kulüpleri
• Gıda ve marketler
• Ulaşım firmaları ve havalimanları
• Doktor klinikleri ve hastaneler
• Fuar alanları
• Ofisler
• Emlak sektörü
• Casino ve oyun alanları
• Etkinlikler

MİKRO DİFÜZYON TEKNOLOJİSİ
Evlerde kullanılan koku makine veya aparatları içerisinde alkol bulunan kokuların kısıtlı sürede havada kalmasını sağlar ( En fazla 8-10 dakika)
Mikro difüzyon yöntemiyle kokulandırma makinesinden çıkan havadan hafif koku partikülleri 15- 20 saat civarında havada asılı olarak kalmaktadır.
Bu yöntem sayesinde esansların hiçbirinde uçuculuğu sağlamak amacıyla alkol kullanılmaz.

Uygulamalı Anlatım
Cam Filmi ve Seramik Kaplama Uygulamalarımızı
İncelemek İçin Tıklayınız.

Kurumsal Kokulandırma
Ana Sayfa >  Kurumsal Kokulandırma > 

Kurumsal Kokulandırma

PAZARLAMANIN YENİ TRENDİ KURUMSAL KOKU
• Satış ve pazarlamada YENİ, SIRADIŞI, PRATİK ve DÜŞÜK MALİYETLİ bir yöntem…
• Kokulu bir alan yaratmak günümüzün bir keşfi değildir; birçok eski kültürde koku ortak kullanım mekanlarında kullanılmıştır…
• Yeni olan ise kokuyu kurumsal alanlarda değişik projeler için kullanmaktır…
• Burun ve koku yolu ile alınan bilgilerin anında tüketicinin karar mekanizmasını etkilediği bilimsel araştırmalar ile kanıtlanmıştır…

Kurucusu Harald H.Vogt olan “Kokulu Pazarlama Derneği”nin bu alanda yaptığı uygulamalı araştırmalar göstermiştir ki kurumsal kokulandırılmış alanlar;
• Satışlarınızı %6
• Müşterilerinizin alışveriş yapma isteğini %15
• Müşterilerinizin mekanda bulunma sürelerini %16 artırmaktadır…
Çalışmalar, fark edilebilir bir seviyede yayılmış hoş kokuların tüketici isteklerini doğruladığını, işyeri üretkenliğini artırdığını, ayrıca da sağlık ve tıbbi durumlara yardımcı olduğunu göstermektedir…
• ABD’de 1989`da gerçekleştirilen bir denemede müşterilerin, esanslandırılan bir mücevher mağazasını gezmek için daha fazla zaman harcadıkları görülmüştür. (1)
• Yine ABD`de bir süpermarkette, unlu mamuller reyonunun satışları ortama yeni pişmiş ekmek kokusu verildikten sonra üçe katlamıştır. (2)
• Bir iş yerinde molalar sırasında ortama lavanta kokusu verilmesinin iş performansında düşüşü önlediği belirlenmiştir. (3)
• Japonya`da, kokuların ve esanslı yağların Alzheimer hastalığının tedavisi üzerindeki etkileri araştırılmaktadır. (4)
• Araştırmalar, ayrıca, belirli bir kokuya sürekli maruz kalmanın kilo vermeye yardımcı olduğunu göstermiştir. (5) 

1. Knasko, 1989, cited in The Journal of Marketing, USA 
2. Hirsch, 1995, International Journal of Aromatherapy 
3. Sakamoto, et al, 2006, cited at http://chemse.oxfordjournals.org 
4. Miyazawa, 2006, Inhibition of Acetylcholinesterase Activity by Tea Tree Oil & Constituent Terpenoids 
5. Sweet, 1997, Scents and Nonsense: Does Aromatherapy Stink

KURUMSAL KOKUNUN KULLANIM ALANLARI
• Otomotiv show roomları
• Mağazalar
• Oteller ve rezidanslar
• Restoranlar
• Sinemalar
• Alışveriş merkezleri
• Bankalar
• Spor salonları ve sağlık merkezleri
• Bar ve gece kulüpleri
• Gıda ve marketler
• Ulaşım firmaları ve havalimanları
• Doktor klinikleri ve hastaneler
• Fuar alanları
• Ofisler
• Emlak sektörü
• Casino ve oyun alanları
• Etkinlikler

MİKRO DİFÜZYON TEKNOLOJİSİ
Evlerde kullanılan koku makine veya aparatları içerisinde alkol bulunan kokuların kısıtlı sürede havada kalmasını sağlar ( En fazla 8-10 dakika)
Mikro difüzyon yöntemiyle kokulandırma makinesinden çıkan havadan hafif koku partikülleri 15- 20 saat civarında havada asılı olarak kalmaktadır.
Bu yöntem sayesinde esansların hiçbirinde uçuculuğu sağlamak amacıyla alkol kullanılmaz.

Uygulamalı Anlatım
Cam Filmi ve Seramik Kaplama Uygulamalarımızı
İncelemek İçin Tıklayınız.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>